Telefonen ringer – det er Sabrina fra XXXX
Sabrina:
Heeeeej Louise Jeg vil lige starte med at høre om du kan fortælle mig hvordan du markedsfører i dag.
Bob bob … overvejer lige om jeg vil redegøre for min samlede markedsføringsplan … øh nej det tror jeg ikke. Koncenterer mig meget om ikke at blive hverken spids eller sarkastisk. Tager en bid gulerod for at få al sarkasme til at forsvinde. Det virker.
Louise:
Øh nej. Det tror jeg ikke. Altså jeg kan fortælle dig at jeg er meget traditionel e-handlende. Jeg markedsfører kun online og måler på alt. Så hvis du har et produkt vi kan prøve af, måle på det og afregne efter hvad vi får ud af det så må du gerne fortælle om det.
Sabrina:
Nej det tror jeg ikke. Vi skal jo også tjene penge. Farvel og ha’ en rigtig rigtig god dag.
Og den lader vi så stå lidt….
Ahahaha – Ja, sådan er vi jo mange der har det, og tænkt hvis ens produkt også skulle måles på – Så er der da ingen der kan tjene noget som helst.
Jeg plejer bare at sige: “det bruge vi ikke her…”
Det er sjovt når mobilselskaberne ringer ca en gang om måneden. Så siger jeg altid det er pisse farligt med mobil, så vi bruger kun fastnet.
Ha ha!
Hun skal da have point for at være ærlig. Og for overhovedet at vide at man kan måle på online markedsføring
Apropos “Det bruger vi ikke”, så tjek lige denne fantastiske hjemmeside: http://www.vibrugerikke.dk/miracles-oplevelser.aspx
Jeg har gode erfaringer med at behandle folk, der jo bare udfører deres arbejde, men respekt. Siger til dem, at det er spild af tid at prøve at sælge noget til mig. Og så et pænt farvel.
Men synes rigtig godt om dit svar
og en klog sælger, som ikke spilder din eller egen tid.
Hej Louise
ja som du skriver, nogen skal jo gøre det, men heldigvis er der også nogen telefon sælgere der har nogle gode tilbyd engang imellem, men ellers er jeg heller ikke den største fan af dem
Mvh
Dennis